Wednesday 6 June 2012

Skromni Ronaldo: Imao sam fantastičnu sezonu i zaslužujem Zlatnu


Skromni Ronaldo: Imao sam fantastičnu sezonu i zaslužujem Zlatnu loptu
CRISTIANO RONALDO, napadač Real Madrida i portugalske reprezentacije, izjavio je za Marcu da sebe vidi kao najvećeg favorita za osvajanje Zlatne lopte.
"Nisam taj koji bira i mogu samo čekati što će se dogoditi. Reći ću vam iskreno, mislim da imam jako dobre šanse za osvajanje te nagrade! Ili, barem za nominaciju. Imao sam fantastičnu sezonu. Ne želim puno o tome razmišljati. Ipak ću vam priznati da me uzbuđuje pomisao da bih mogao osvojiti Zlatnu loptu. To je san svakog igrača", rekao je strijelac 60 golova u prošloj sezoni.
Portugalac želi završiti karijeru u "kraljevskom klubu", a i oduševljen je što je njegov sunarodnjak, trener Jose Mourinho, produljio ugovor s klubom do 2016. godine.
"Da se mene pita, ostao bih u Real Madridu do kraja svoje karijere. No, to ne ovisi o meni. Jako sam sretan što će Jose ostati do 2016. godine.Klub poput Real Madrida mora imati vrhunskog trenera kakav je Jose Mourinho. On nam je potreban. Valjda je svima jasno da bez njega ne bismo osvojili toliko trofeja kao s njime na klupi."
Ronaldo se osvrnuo i na još jednog Portugalca u klubu, Fabija Coentraa, kojeg su navijači dosta kritizirali zbog igara u Realovom dresu.
"Mislim da su naši navijači malo nepravedni prema njemu. Prva sezona u novom klubu je uvijek najteža. On je jedan od najboljih braniča na svijetu. Dobri igrači uvijek budu i uspješni", završio je Ronaldo.

No comments:

Post a Comment